Mamma = Trollkarl

Tänk om jag kunde förstå vad som rör sig i tonåringarnas hjärnor...den ena ringer och vill ha saker fixat på en gång...men hallååå, är ju inte ens hemma...men mamma du måste fixa detta nu...nemas problemas, jag är ju mamma å kan trolla med knäna. Sen får man en utskällning för att hovslagaren har blivit sjuk å inte kan komma idag...å hur skulle jag kunna veta att hovis skulle bli sjuk...sen skriks det och luren slängs på i örat...senare ringer det igen...mamma du måste göra....vilken lust jag fick att ställa upp när jag bara får skit...nä du ska du ha ngt gjort får du banne mej fixa det själv...eller åtminstone visa lite tacksamhet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0