Nu är hösten här

Nu är hösten här och jag är trött som aldrig förr.
Här har det varit lugnt på tävlingsfronten för lilla Chessan gick igenom staketet och skadade sig på bakbenen...typiskt nu när det började funka bättre. Var med dottern på hoppträning i Eda och där fick hon provrida en ponny och det klickade direkt så nu har ägarna frågat om vi vill låna henne ett tag. Dottern blev störtförälskad så nu är operation tjatning på gång :)
Vi har även varit till dom en gång till för att provrida henne och det klickar bara mer och mer.
Ekonomiskt kommer det att bli tufft men det skulle funka så jag vet inte riktigt va jag ska göra.
Känner att det är en chans som kanske aldrig kommer tillbaka och jag vill så gärna ge henne den chansen.
så här snurrar tankarna kan jag lova.
Vi ska iväg nästa helg på hoppträning och då ska dottern prova ponnyn igen å sen får jag väl fatta beslutet då, men det känns som det lutar åt ett ja...

Kommentarer
Postat av: Eva

vist är det svårt när hjärtat säger ett och sunda förnuftet ett annat ! Hoppas allt löser sej t det bästa

Ha en trevlig helg!

2010-11-12 @ 08:49:31
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0