Yeeeeeees =)

Kan villigt erkänna att det va jättepirrigt att ställa sig på vågen ... jag har nu minskat 5,8 kg...sååååskönt.
Nu känner jag även att energin börjar komma tillbaka så snart är duracellkaninen igång igen.
I dag har jag packat ner alla vinterkläder å jisses vilken plats det blev i hallen.
Jag hade jobbat in ngr timmar och gick redan vid 11 från jobbet men har inte kunnat njuta av någon sol inte...han behaga inte komma idag utan skickade regnguden istället och han kom med besked.
Jag hoppas verkligen att det blir bättre väder så man kan ge sig ut på en sån där underbart härlig ridtur i skogen.
Tror faktiskt inte att det finns ngt mer avkopplande.
Har städat i bland mina garner och ufon så nu håller jag på med att avsluta en kofta i ett underbart ljusblått garn. Bilder kommer senare men det känns bra att ha tagit tag i ett av alla ufon i alla fall.
Nä nu ska jag titta till hästarna och sen får det bli sängen, ska ju till ridskolan med yngsta dottern i morgon.
Gonatt på er

Kommentarer
Postat av: Miche

Yesss vad stolt jag blir över dej!!!



Love

2010-05-22 @ 09:37:47
URL: http://MsDemoch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0