uttråkad

Sitter på jobbet och arbetslusten är på noll...är konstant trött nu för tiden. Denna veckan ska jag inte bara jobba på kontoret utan har även tagit på mig fyra extra turer på en lokal restaurang så tröttare lär jag väl bli men vad gör man inte för att föröka få lite ordning i sitt liv? Jag bara längtar tills ekonomin löst sig och man kanske kan unna sig ngt själv. Har en tatuering som måste fyllas i innan den försvinner helt och hållet så det är väl bara att hänga i och jobba dubbelt ett tag till.
Men ngn gång måste det väl vända??? Har även funderat på att lämna tillbaka hästen jag har på lån men det vill jag till varje pris undvika då hon funkar som min ventil och jag inte behöver äta mediciner längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0