Jag får liksom ingen ordning på mitt liv...

Japp nu va jag tillbaka igen, världens sämsta bloggare...
Händer mycket i mitt liv som vanligt. så här kommer en snabb uppdatering:
vi har lämnat tillbaka ponnyn
sålt vår älskade häst som tyvärr inte höll ponnymåttet till en ridskola, hoppas att hon får det bra
Sonen har varit på rättegång och det gick bra, de dömdes för misshandel bägge två, känns så skönt när rättvisan segrar.
Vi har nappat på erbjudandet att låna en annan ponny, en c-ponny denna gång...hoppas,hoppas att det blir bra för min älskade dotters skull.
Själv jobbar jag och sliter som vanligt...de flesta helgerna jobbar jag extra...
å på det privata planet har det inte hänt nåt...tror inte det finns någon därute som är lämpad för mig :(
Min viktnedgång som jag va så stolt över har gått åt fanders så nu ser man ut som en övergödd flodhäst igen...det är så förbannade orättvist...bara jag går förbi mat så fastnar ngr hg på mig...å ja jag vet hur jag ska äta och att jag ska röra på mig men det vill inte funka ibland
lite stickning har jag hunnit med oxå, lite raggisar och ngr tomtar och en å annan virkad mössa

I övrigt mår jag piss å är så trött på min glättiga fasad, helst av allt vill jag bara sätta mig ner och skrika ut allt som jag går och bär på ...

Kommentarer
Postat av: Michelle

Älskade Kicki, det gör så ont att läsa att du mår så dåligt.

Ska bli en bättre vän och höra av mig oftare och komma och hälsa på dej.



Är det nånting alls så vet du att du kan ringa mig dygnet runt, eller bara droppa förbi efter jobbet..

LOVE YOU

2010-12-09 @ 23:35:32
URL: http://MsDemoch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0