början

Från början hade jag tänkt att min blogg skulle bli en stickblogg men sen dess så har så mycket annat hänt så jag har för tillfället lagt stickningen på hyllan och ägnar större delen av min fritid till att agera ponnymamma.
som ponnymamma är jag nog väldigt cool och försöker att inte lägga mig i för mycket och jag hoppas att min älskade dotter känner stödet från mig. Visst blir jag trött på att så mycket tid går åt att flänga runt på tävlingar samtidigt som det är kul och viktigast av allt jag visar mitt barn att jag är intresserad och att jag bryr mig =)
Har lovat mig själv att aldrig någonsin skälla på min dotter om hon gör en dålig ritt...alla har vi sämre dagar och jag tänker bara skälla om hon är på väg att ge upp.
ngr bilder på älskade dottern och busiga ponnyn







Visst är dom fina...mina prinsessor



Men i bland så ser det ut så här...ja va säger man...

Kommentarer
Postat av: Miche

Du är nog den bästa mamma erica någonsin kunde få!!



2010-09-01 @ 01:23:43
URL: http://MsDemoch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0