Äntligen tillbaka

Halloj allihopa, är nu tillbaka. Det blev ett längre uppehåll än vad jag räknade med men så kan det vara i bland. Så nu efter en energikrävande flytt,inget internet på en månad så är jag tillbaka.
Det har hänt massor sen sist och jag kan bara säga att livet på landet är underbart!!!
Ngn regnig dag tänkte jag passa på att lägga ut lite bilder på vårt nya ställe men tills dess får ni hålla till gode med ngr somriga djurbilder.
Vi ses



Fullfart i hagen!!



Vår lilla shettis.



Simba njuter av livet som utekatt...han vill aldrig gå in längre utan sover
och äter på altanen.



Amanda smakar på blommorna.



Bästisar

Kommentarer
Postat av: Eva

Välkommen tillbaka till "blogg-världen".....Ler !

Min älste son hade oxå strul när dom flyttade,utan internet,tele och Tv ca: 1 mån,dom har allt via fiberkabel nu.

Vackra bilder,och jag förstår Simba ! är väl rädd att bli instängd innomhus igen...skratt !

Hoppas ni njuter i fulla drag,för inget går upp mot att bo på landet.



Kramar från Jämtland !

2009-07-20 @ 10:46:43
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: Michelle

är såååå glad att du äntligen är tillbka!!! Nu kan jag se vad som händer i din värld när vi träffas så sällan :) kram på dig vännen

2009-07-29 @ 11:58:24
URL: http://lovemichellelove.blogspot.com
Postat av: sunna

vilka fina hästar du har, vi har också en shettis som fyllde 30 år i år, underbar ras, så egen och så mycket häst i litet fodral. annars har vi nordsvensk och ardenner

2009-08-14 @ 13:37:31
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Postat av: erica

du fick inte ta mina bilder.

2009-09-29 @ 06:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0