Trötta katter och kreativ topp

Har en kreativ topp just nu och har den senaste tiden sytt två små väskor att ha stickningar i (tack Ilsefin för hjälpen) stickat strumpor, möblerat om och lagat barnens trasiga jeans.  Jag undrar jag sa flundran om det är allt vabbande som satt igång all dena kreativitet.
                                    

En av stickväskorna och                 Detta tyg är köpt på IKEA                Ett par strumpor stickade
tyget köptes för 10:-                         och eftersom jag älskar                 i Regia
                                                             flodhästar gick det inte
                                                             att motstå



           

Ett par lååångstrumpor            så här långt har jag hunnit
stickat i Freja, så sköna           på tröjan till min brorson
att ha på sig

Min goa vän Miche har varit här och fikat med sina gulliga döttrar, hon hade med sig en tallrikshylla till mig. Så nu pryder den min och Wilmis sovrumsvägg och fungerar som bokhylla.

                


Så här trötta blir mina katter när matte håller i gång och dockvagnar är riktigt sköna att sova i och så kan man ju ha dem som våningssäng oxå


                    

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [ 18 år och mamma till Emilia 4 år]

Tack så mycket!

Ja är dom 6 år och frågar om det själv, kan jag nog säga ja, men jag ve inte riktigt med Emilia, tycker hon ska vänta så länge som möjligt, så hon inte får infektioner med mera.

2008-09-11 @ 22:04:08
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0