För lite timmar på ett dygn

Är det ngn mer än jag som just nu tycker att dygnet har för få timmar. Jag hinner varken sticka eller blogga som jag vill men snart är både utvecklingssamtal, IUP:er och lucia över så då kanske man hinner det man vill.

Passa på att gör ett besök hos Jämtlandshäxan och tävla i en mängd olika tävlingar.



Tävla om en stickbok hos Agata




´
passa på att göra ett besök hos FNIXens där du kan vinna denna härva av garn.



Vill du tävla om ett presentkort så ta en titt in till TUMMELISA


Jag har fått mitt Garn och the bytarpaket!!! Tack snälla du för det fina paketet, jag längtar efter att få tid att sticka sockor till mig själv i detta vackra garn.


Mitt paket gick till maskor och nystan 

Jag har varit på Coop och hittat några nystan härligt garn i 70% ull
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Titta det gick ju bra att länka

lätt som en plätt...när man kan...skratt!



ja det ska bli riktigt roligt med en valp igen,fast man får vara inställd på att vi har den till låns ett år,från Försvaret.

vi har fått ett tunt lager snö inatt.



trevlig helg !

2008-11-14 @ 13:07:24
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hopp !



Har länkat till två nya tävlingar på min blogg

hudvård och smycken...som omväxling ler

2008-11-16 @ 19:21:14
URL: http://s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0