tävling =)

Ja då va det klart...på söndag styr vi mot Eda och en ny tävling, hoppas bara att primadonnan är på sitt allra bästa humör.
I dag har det varit en jobbig dag på jobbet...jag har frusit hela dan och börjar få ont i kroppen men jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu :(
Har bokat upp mig på extra jobb nu på lördag och på söndag ska vi ju åka och tävla, så vik hädan allt vad förkylning heter.
Vill bara tillägga att jag inte är ngn fullblodsidiot som jobbar heltid + extra när det finns utan de extra pengarna skulle jag som ensamstående mamma aldrig ha råd att låta dottern tävla...men se henne på tävlingarna är värt allt slit.
Älskar mina tre hjärtan av hela mitt hjärta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0