Det går framåt

I går var det dax för första vägningen och vågen visade på -3,7 kg så nu kan jag säga att motivationen ökat. Läget här hemma blir bara värre och värre, vet snart inte vad jag ska ta mig till. Mår piss och det känns värre än vanligt när jag inte dövar mina känslor med mat. Är bjuden på fest men känner inte för att gå...vet inte om jag är så stark att jag kan motstå både god mat och alkohol.
På plussidan hittar vi min älskade häst, komma ut till henne i stallet är det bästa som finns.
I dag har vi tagit en mycket avkopplande skogstur med tankerensning.




Kommentarer
Postat av: Miche

hej honey, vill du ta en kaffe med mej imorgon! Låter som om du behöver prata av dej lite!!! Call me

2010-05-13 @ 20:52:35
URL: http://MsDemoch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0