Fler timmar på ett dygn, tack

Gick upp kl 06 i morse skjutsade Wilmis till fritids och särbon till jobbet. Åkte sen själv mina 2.5 mil till jobbet och där var det full fart som vanligt. Tittade på min mobil under rasten och hade ett x antal obesvarade samtal och sms från barnen. Slutade 16 och kom väl i från jobbet 10 över, åker direkt hem och plockar upp Erica för att köra henne till stallet. Hem igen och hämta sonen för att köra honom och hans kompisar till skidbacken(tur att jag inte ska hämta). Flängde runt i byn och hämtade killarna som skulle åka med(bor på en varsin sida om centrum) ut till skidbacken. Från skidbacken upp till stallet för att hämta Erica,köra hem henne och sen åka till särbon för att lämna tillbaka bilen och få skjuts hem till mig. Nu tänkte jag städa för att slippa göra det i morgon men just nu känns det som ett jätteprojekt. Min älskade fido(dammsugaren) har gått sönder så det tar flera timmar att dammsuga en liten lägenhet. Sen har vi veckans mastodont disk(brukar bli berg när barnen lagar mat) och sen till finalen: ALLA HÖGAR MED TVÄTT!!
Så det är väl bäst att sluta blogga och börja röja i stället så kanske jag är färdig innan det börjar ljusna ute.
Jag har en hel hög med stickningar som ligger och väntar på att bli klara, byxor som ska lagas och böcker som jag vill läsa men jag hittar inte tiden till detta så snälla ge mig lite fler timmar

Kommentarer
Postat av: Annette

Jössös bruden.. Har du inte magsår??? Impad att du pallar trycket ;)KRam

2009-03-08 @ 00:01:26
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0