OJ va längesen =)

Det var jättelänge sen jag bloggade men tänker ta mig i kragen å göra ett nytt försök.
Känner att jag måste skriva av mig lite.
Härom dagen fick jag nog av min övervikt som bara blir större å större så nu har jag hoppat på ett projekt som jag hoppas ska ge bra resultat.
Mitt mål är att gå ner 20 kg, men om jag lyckas är en annan femma.
Min blogg kommer väl i fortsättningen få agera lite dagbok.

Har nu hållit på i en vecka och just i dag känns det jättetufft. Har haft megagrälet med min sambo å det enda jag ville va att kasta mig i bilen, åka till kiosken och köpa något sött , fett och onyttigt. Men det gjorde jag inte så nu är jag jättestolt över mig själv. Bra att veta i vilka situationer som suget efter sötsaker blir som störst, då är det lättare att kunna avstå.

STARTBILDER








Kommentarer
Postat av: Miche

Du vet att jag finns här för dej om du behöver mig!!!

Love you

2010-05-13 @ 10:40:58
URL: http://MsDemoch.wordpress.com
Postat av: Annette

You go girl!!!!! Detta klarar du bara du ger dig fan på det. Men vet precis hur det känns.... Kan verkligen skrika i hela mig än efter Cola och då är det 2 månader sedan jag gav mig... Så kämpa på bruden!!! Kram

2010-05-17 @ 22:27:43
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0