ops!

Jag har varit urkass på att blogga denna veckan, har haft tusen andra saker för mig och en massa att tänka på, en hel del beslut att fatta och konflikter med exxet trots att vi avslutade vårt förhållande för 12 år sedan. I bland gör karlar mig galen och man kan ju inte låta bli att undra om inte livet vore bättre utan dem...fast i bland är dom väldans bra att ha.
Ja så har man fått spytt lite galla i alla fall.

Kom på att virrpannan lilla jag har glömt att skriva om förra helgen, inte för att det brukar hända så mkt men ändå.
Förutom helgens vanliga nöjen, Let´s Dance, Melodifestivaloch taxiverksamhet så var jag på hopptävling med Erica och denna gången gick det bättre än sist. Hon startade i två klasser och kom till omhoppning i bägge men rev tyvärr sista hindret i bägge omhoppningarna. Trots detta var hon helnöjd och mamma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0