Nu får det vara nog

Ni som har följt mig vet att jag dras med x-antal kilon för mycket...men nu får det vara nog!!! Jag har bantat sen jag va 13 år  och är väl vad man kallar för jojjobantare. Har aldrig lyckats hålla min vikt någon längre period utan pendlar konstant i vikt. I min garderob finns kläder från stl 36- stl 50
Men efter att ha hittat ett kort på datorn sen förra julen så insåg jag nog en gång för alla att det är inte så här jag vill leva mitt liv.
Jag har gått med i ett viktminskningsprogram så nu kommer det nog att bli mycke tjat i bloggen men det hoppas jag att ni står ut mä =)
självklart ska jag bjuda på det fruktansvärda kortet och även ett till
   

Kommentarer
Postat av: Michelle & GirlZen

Så där stor är du inte nu!!!

Tänkte komma upp till dej imorgon och fixa lunch åt oss!!!

2011-01-16 @ 22:15:33
URL: http://MsDemoch.wordpress.com
Postat av: kicki

sv: du behöver absolut inte tänka på lunch för min skull...äter bara vissa saker...å det startar nu

Beach 2011 here I come!!!!!!!!!!!!!

2011-01-17 @ 07:47:27
URL: http://mullegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0