Dag 4

Fy fan va jag är duktig =) Måste klappa mig själv på axeln, jag har nu klarat fyra dagar å det funkar jättebra...är inte ens hungrig.
För nyfikna läsare kan jag meddela att jag anmält mig till xtravaganzas viktminskningsprogram.
Jag har valt att gå på helfart vilket innebär att man äter tre soppor/shakes om dagen.
Detta gör att man tappar vikt fort och eftersom jag har en tendes att starta upp i 110 men inte komma till målet för att jag tröttnar på vägen så kändes det som en bra lösning. Har tänkt att gå på helfart fram till slutet på mars för att sen köra en upptrappning. Fyller ju 40 i April å då ska jag ha gått ner såpass mycket att jag kan ha en snygg klänning...å på min födelsedag ska jag unna mig att äta och dricka gott.
Det är bara så tråkigt att jag inte kunnat röra på mig som jag vill men får väl ta tag i den biten nästa vecka =)
Mitt mål nästa vecka är att promenera på min rast...det är i alla fall 30 min som jag ändå inte gör ngt vettigt på.
Men jag har varit duktig å lyssnat på skivan(mental träning) varje dag å min mentala Näring har varit att sticka, läsa och se på handboll. Har lyckat få med mig tre av programmets fyra ledstjärnor i alla fall=) 
De fyra ledstjärnorna är : 
Mental Träning
 Mental Näring
 God Energi 
Rörelseglädje
Nä nu ska jag äta min sista soppa för idag, kom just på att jag bara ätit två och ändå är jag inte hungrig =)




Kommentarer
Postat av: Urmodern

Va duktig du är ! blir riktigt avis,skulle oxå behöva "tappa bort" x antal kilon....

Det är så svårt att hitta snygga kläder tycker jag

Fick du beskrivningen på mössan jag skickade till dej?

2011-01-22 @ 19:55:11
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: kicki

SV: Tack snälla du för mössmönstret.

Kan bara säga att xtravaganza är kanonbra och det bästa av allt är att man går ner fort och kan lägga desto mer energi på att gå på jämviktsprogram. Man får sjukt med energi trots att man bara får i sig ca 500 kalorier/dag

2011-01-22 @ 20:52:57
URL: http://mullegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0