Träning

Har varit med dottern när hon tränat med ponnyn...hoppas att detta blir bra. Vi har ju haft lite problem på tävlingarna där ponnyn blir sur och vresig, vägrar att gå fram och stegrar sig plus har en massa annat fuffens för sig.
Tjejen vi hyr stallplats av ska ha en prova på kurs i bruksridning och jag är jättesugen...har ju inte ridit ordentligt på flera månader och jag saknar det. Min snälla dotter lånar ut ponnyn till mig så jag kan va mä...ska bli kul.
Nä nu ska jag slänga i mig lite alvedon, rota fram stickorna och sätta på en film

Kommentarer
Postat av: Celia

Sv: haha jasså :D xD

svårt att hitta nya gratis designer

2010-09-10 @ 04:55:18
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0