Tråkigt =(

Sitter på jobbet och har TRÅKIGT, jobbet är väl som vanligt men jag är rastlös och tycker det är urtrist att sitta instängd på ett kontor när det ä så fint ute. Ska jobba in ngn timme i dag mä så kanske jag kan va ledig på fredag. Det skulle sitta skönt det med en liten långhelg.
Nä va trist det ä att sitta här själv...t.o.m telefonen är tyst för ovanlighetens skull
jaja det är väl bara att fortsätta med allt roliga pappersarbete som ligger i små högar.
Funderar allvarligt på att använda min lunch till en tur i kärringgrillen...ja så får det bli =)
Ska försöka hinna med en ridtur i dag oxå och nu känns det som vinterkläderna gjort sitt så man kanske skulle packa ner dom? Men då får jag väl packa upp dom lagom till midsommar igen.

titta på den härliga bilden med barnen och fåren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0