Förvandlingarnas tid är här

Tjohoo =)
Nu börjar det faktiskt kännas på byxorna att man sakta men säkert minskar i vikt, så nu är det dax för mera förändringar.
Jag var å solade efter jobbet i dag och i morgon ska jag klippa mig...super kort tror jag det får bli.
Jag har även hunnit med en härlig skogstur med pållen på två timmar så nu är jag härligt mör i kroppen och glad i själen.
Har fått erbjudande om nytt jobb och det lutar åt att jag tackar ja, bara lite detaljer kvar att reda ut.
så det ser väl ut som mitt eländiga liv håller på att ordna upp sig.
Det kommer att ske en stor förändring till i mitt liv men det sparar jag till ett senare tillfälle
CIAO =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0