Midsommar

Hoppas att ni alla har haft en riktigt trevlig midsommar =)
Själv har jag gästspelat på en av ortens restauranger och haft jättekul...trodde inte att jag saknade det så mycket men det gjorde jag så det kommer att bli fler gästspel i framtiden.
Liten uppdatering av mitt liv:
i dag ska jag försöka hinna flytta allt som är kvar härhemma
jag ska ska dra igång med min diet igen (har haft en paus under midsommar)

som det ser ut just nu så hann jag gå ner 13 kg före midsommar så nu är nästa mål att gå ner 7 kg till, men fortsätter det så här så ska det väl inte ta hela sommaren i alla fall.
skulle vara underbart att kunna åka och bada med barnen utan att gömma sig i stor tröja och mjukisbyxor.
Jag har faktiskt belönat mig själv med ett par jeanstights och ett par nya skor och så har jag fått massage för första gången och det var hur skönt som helst.

Älskade hästen har blivit sparkad i hagen och varit lite stel i höger bak så just nu har hon ledigt och det passar ju bra med tanke på all tid som går åt till flytten.

Vill även passa på att hylla min älskade mamma som ställt upp så enormt mycket för mig nu när jag haft det så jobbigt...hon är kanon och alla borde ha en sån mamma. Även syster yster har varit en pärla och jag tänkte ta hjälp av hennes inredningstalanger i nya lyan. Det ska bli så skönt när allt är på plats och man bara bor på ett ställe istället för att ha sakerna utspridde på en massa olika ställen

Ha en fortsatt trevlig sommar alla vänner och alla som jag inte känner

Kommentarer
Postat av: Eva

Det var ett tag sen jag var här,Tråkigt att du måste flytta från den fina gården,men man ska må bra

det är huvudsaken. själv är jag särbo,och det funkar fint. Håller tummarna för dej!

själv skulle jag behöva minska i vikt,men har inte orkat ta tag i den biten,blev ganska rund av alls medisinbehandlingar jag fått.

Kram!

2010-06-27 @ 11:20:13
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0