Längesen sist

Hej igen...har varit borta ett tag men det händer så mycket i mitt liv att jag knappt hinner andas. Jag har haft en ny dust med hatkompisen...vågen alltså och resultatet visar nu på - 9,5 kg =)
För första gången på länge känner jag att jag kan gå utanför dörren utan att skämmas å det är så underbart skönt.
Nu är det bara 10,5 kg kvar till målvikten och den känns inte så omöjlig längre.
Blev så glad idag när min ena syster sa att jag va fin, komplimang i från min otroligt vackra syster det är inte illa.
Vi är fyra systrar i min familj och av oss är jag den fula, knubbiga saken...mina tre systrar är både längre och spädare än mig...så den komplimangen kommer jag att vårda ömt.

Har äntligen fått tag på en hovslagare, öh vart finns alla när man behöver dom? Så nu har min älskling nya dojjor så i morgon får det nog bli en tur om det vackra vädret håller i sig och min förkylning lägger sig

Har lånat ett kort som min underbara dotter tagit på älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0