det ä mycke nu !!!

Sitter på jobbet å har urtråkigt, är rastlös samtidigt som jag inte kan koncentrera mig på det som göras.
Flytten närmar sig med stormsteg å jag har en massa tråkiga måsten. Stallplats till hästen är fixat och hon får flytta in nästa helg så det blir att röja i stallet i dag och nästa vecka. I morgon ska jag på yngsta dotterns skolavslutning och direkt efter det är det dax att bege sig till Åre och hämta hem sonen. Vi åker tillbaka på lördag och på söndag att det dax att köra äldsta dottern till Mellerud och Stall Kolungen där hon ska tillbringa sommarlovet. Det blir många mil i bil denna helg men va gör man inte för sina små.

Va till Karlstad i går och köpte tapeter till nya lyan...kommer bli så fiiint. Nästa vecka ska jag få måla och tapetsera så det kommer att va fullt upp då mä, men va skönt det ska bli när allt är färdigt.

Har hälsat på min badrumskompis som nu visar - 11 kg...jippiiiiiiiiiiiii. Första målet är avklarat så nu är det dax att sätta ett nytt.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Duktiga du!!!

2010-06-10 @ 12:56:58
URL: http://MsDemoch.wordpress.com
Postat av: kicki

Tack vännen men upplever inte mig själv som duktig.

2010-06-10 @ 15:12:37
URL: http://mullegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0