nya lyan

Börjar så smått komma i ordning i nya lyan efter allt strul som varit.
Jag monterade i hop Wilmis loftsäng och när vi skulle lyfta i madrassen så var den inte 90 utan 110... ATTANS
ja det va bara att ssätta sig å kolla runt på blocket för att se om det fanns ngn i närheten som hade en till salu. Igår hittade jag en bara en halvtimme härifrån så nu har Wilmis fått sig en säng.
Känner att jag är i stort behov av sömn just nu, har ju gått i ett sedan midsommar och sova har det inte blivit mycket av med men det ska väl hinnas så fort som nya lyan är inredd och klar å jag lovar att sätta ut lite bilder.

Igår var min goa kompis Miche här å det va så länge sen jag såg henne...men kände dock att jag va världens mest virriga och osociala person som vilset irrade omkring och packade lite här och där...jag lovar Miche att nästa gång ska jag ha tid att tjöta ordentligt =)

Bägge mina systrar kom i går och det var så kul att träffas igen, den ena bor i Uppsala och den andra i Göteborg så det är väl inte allt för ofta som man ses. Den yngsta systern ska fortsätta vidare idag till Love and Peace festivalen men har lovat att mellanlanda hos mig på söndag så det ser jag fram emot.

under flytten flög min diet all världens kos men har ändå lyckats gå ner 14.8 kg nu så de är väl ok
så fort det lugnar ner sig här så ska jag ta tag i den biten.

Kommentarer
Postat av: Miche

vet du vad lilla Kickigull, för mig var det ett nöje att sitta och titta på dej när du rotade bland lådor och sprang hit och dit!!! Jag behövde komma bort från mitt eget stök och ha lite tid som Bara MICHELLE och det fick jag igår!

Det var underbart att se dej och jag kommer snart igen, men då har jag med mej två troll som älskar att rota i lådor :)



Kram

2010-07-03 @ 11:10:45
URL: http://MsDemoch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0