Nu börjar mitt nya liv

Nu börjar mitt nya liv!!! Det mesta i mitt nya hem är klart och jag känner direkt när jag öppnar ytterdörren att det här är mitt hem och det va ett tag sen jag kände så. Men visst kommer jag att sakna huset men det jag saknar mest är att inte ha hästen nära men det får gå.
Vi har mist en familjemedlem men fått två nya. Skrållan min älskade katt som jag haft sen hon va en dag gammal försvann 2 mån innan flytten men jag har bett de gamla grannarna att hålla utkik efter henne och höra av sig om hon skulle komma tillbaka.
Amanda( dotterns häst) är till salu för Erica känner att hon är färdig med den utmaningen och hon vill ju tävla ponny, tyvärr så höll inte Amanda ponnymåttet då hon är ett par cm över tillåten mankhöjd.
Våra nya familje medlemmar är Yin en bordercollei på ca 2 år som min syster äger men han ska bo hos oss nu och sen får vi se vad som händer.
Den andra familjemedlemmen har jag bara sett bild på men hon är ett 8-årigt D-ponnysto. Längtar efter att få åka å hälsa på Både Erica, ponnyn och Yin.
Erica har med sig hunden nere i Mellerud för det är hon som ska ha huvudansvaret för honom.

I natt har min systerson sovit här och det har gått jättebra...men nu börjar barnen bli rastlösa och jag hade hoppats på strålande sol så vi skulle tillbringat dagen på stranden.

Här kommer de kort jag har på Erica och ponnyn så ha en bra och solig dag



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0