barnhem

I dag har sonen och han kompisar haft filmmys i soffan. Persiennerna rullades ner och sen va skräckfilmen igång och på hög volym förstås. Men det känns så skönt att sonen tar hem sina kompisar och att dom verkar trivas.
För tillfället är det bara jag, Wilmis och hennes kompis som är hemma. Barnen tittar på Adam och Eva och jag sitter vid datorn och försöker blogga medans jag smuttar på ett glas Campolieti...suverent gott rödvin.
Såg en kanonfilm i natt när alla mörka känslor kom över mig å det inte gick att sova.
Har ni inte sett "ps i love you" så gör det.
nej nu får det bli en cigg och sen ska jag fortsätta leta efter receptet på hemmagjort flugmedel...kan inte förstå vart det tog vägen under flytten och nu behövs det verkligen
Ciao så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0