Utmaningar av mina bloggvänner !!

Denna utmaning har jag fått av Anette

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

...Angvara svär vi att betyga vår vördnad minst tre gånger i månaden,...
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Skrivaren


3. Vad såg du senast på TV?
House


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
cirkus 18,37
Rätt svar var 18,47
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Wilma som sjunger och försöker blåsa i en ballong.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
På jobbet med barnen, lekte i snön
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Läste Aroms blogg
8. Vad har du på dig?

Svarta prasselbyxor, randig huvtröja i grönt, illgröna strumpor. 
9. Drömde du något inatt?  
nopp 
10. När skrattade du senast?

När jag pratade med broderi telefon


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En tallrikshylla som tjänstgör som bokhylla, nåra av Wilmas konstverk, en hylla med kort på barnen och ljuslyktor, en tavla som mamma har målat och en tavls som jag fått av svärmor.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Ja men inget som jag vill nämna här
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Kul
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Film??? Måste ha varit Beckfilmen i söndags
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Hus, bil, husvagn, bygga ett stort stall med ridhus plus en massa annat som jag vill ha.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Ställer väldigt höga krav på mig själv
17. George Bush?
vill inte uttala mig
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Mina döttrar och min son är redan döpta( Erica, Wilma och Hampus)
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja bara det finns sol och bad så
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Är du på rätt ställe


23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Eva
Michelle

Lena
Elisabeth

Den här utmaningen har jag fått av Michelle
Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (men du får skriva ditt eget namn på fråga 1)! Lycka till!

1. Vad heter du?: Kicki
2. Ett ord på fyra bokstäver: Kola
3. Flicknamn: Kristina
4. Pojknamn: Karl
5. Yrke: Kirurg
6. Färg: Korall
7. Klädesplagg: Kjol
8. Mat: Korv stroganoff
9. Sak i badrummet: Kattlåda
10. Plats/stad: Karlstad
11. En orsak att vara sen: krångel med bilen
12. Något man skriker: kattfaaaan
13. Film: King Kong
14. Något man dricker: Kaffe
15. Band: Kizz
16. Djur: Katt
17. Gatunamn: Klövervägen
18. Bil: Kia
19. Sång: kyss mig still

Utmanar;
Anette
Eva
Elisabeth


Kommentarer
Postat av: Annette

Åh yes one more :P Den tar jag tag i alldeles strax ;)



vill tipsa dig om en blogg med tanke på att du håller på med stickning.. http://stickmonster.bloggagratis.se/498-9829-9829-gratis-stickmonster/



Inte vet jag om det är något för dig men kolla ;)

Kram

2009-03-18 @ 19:57:01
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Anonym

se tidigare komentAR.. Det är dockmammansstickcafe.



såg att någon hade en utmanng till mej,men glömt att skriva från vemfnitter

men förstår att det var här hos dej nu.

Kram !

2009-03-18 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0