Snö, snö och ännu mera snö

Är så trött på att vintern aldrig vill släppa taget. I dag har det snöat från tidig morgon till sena kvällen, vi har säkert fått mellan 20 och 30 cm idag, det enda positiva med snön är att barnen har kul.
Men att sitta på jobbet och se all snö som vräker ner och veta att man ska köra 2,5 mil hem är inte kul. Jag slutade vid fyra i dag och hade sån tur att plogbilen hunnit före mig så det gick ganska bra att köra trots allt. Undrar hur vägen är i morgon? Jag öppnar i morgon och brukar åka hemi från runt sex snåret men jag tror att jag ska gå upp lite tidigare så jag slipper stressa i väg som vanligt. Så snart är det dax för bädden om jag ska orka upp 04,30 när klockan piper.

Kommentarer
Postat av: Annette

Ja verkligen HÄRLIG!!! Går inte beskriva med ord vilken sten som föll från axlarna för en tid framöver :) Man har kört anke-metoden länge nog nu och behöver hämta andan faktiskt..



Hur är det med dig då?

2009-03-03 @ 18:12:39
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0