Fyra Raka!!!!

Så var det klart, FBK är i final efter fyra raka men det satt långt inne. Lyllos sonen som varit på plats i Löfbergs Lila Arena och sett inte bara tre utan fyra hela perioder plus några minuter av en femte.
Kul att Gustavsson fick det nya rekordet i att hålla nollan, hela 240 min å 20 s

Matchhjälte FBK:s nr 8 Eero Somervuori


För alla er som inte gillar hockey vill jag bara säga att jag är tillbaka i morgon och då ska det inte handla om FBK.
Dags att gå och lägga sig, öppnade på jobbet i morse i stället för kollegan som är sjuk och det börjar kännas att man varit uppe sen 20 över 5 i morse.

Kommentarer
Postat av: Annette

Meeeen Kicki det fattar du väl att du inte får några kommentarer när du skriver SÅ!! GARV inte av mig iallafall ;) KRaaaaaaaaaaam

2009-03-27 @ 22:37:14
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Annette

haha hade du verkligen trott att du skulle få någon mer kommentar på den skiten hihi ;) ;)

2009-03-28 @ 11:22:32
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0