Snart är det lördag!!!

Förra söndagen började jag på en "prova på ridning " för vuxna. Denna kurs är på tre gånger och sen blir det ev en ridgrupp om vi är sugna på att fortsätta. Jag ska definitift fortsätta för detta var jättekul och förhoppningsvis kan jag lära mig rida ordentligt och inte bara "åka" häst. I morgon är det dax för lektion nr:2
På tal om hästar så har Erica varit och tävlat igen och som vanligt var mamma så nervös att hon glömde ta kort. Det enda kortet jag har är utanför framridningen.




Erica och Amanda utanför ridtältet i väntan på att få rida fram.

Kommentarer
Postat av: Jo

Söt häst! Hur gick det på tävlingen?

2009-02-13 @ 22:37:44
URL: http://cookiescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0