Ny utmaning

Jag har blivit utmanad av  Anette

Utmaning

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?       Hej!
2. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?  Påminnelse!
3. Vilket sms blev du mest berörd av?      Ok men gick det bra då?
4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?   Hej Lindex clubmedlem
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?      Ja det är ok.
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?    Hej Kicki.
7. Vad vill du höra mest av allt?      Ja, självklart
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?   Hejhej , när slutar du idag
9 Din romantiska replik?   Här är din aktiveringskod:
10.Vad skulle du säga om du blev bestulen?    I dag kl 15,55 fick vi en liten flicka.

Och som ni ser så kan det bli ganska så roliga meningar

Skickar utmaningen vidare till:
Michelle
Eva
Carin
Elisabeth
Och till alla andra därute som känner sig manade att hoppa på denna utmaning.

Kommentarer
Postat av: Eva

jag sparar o svarar på detta eftersom jag raderade alla mina medd. i dag."typiskt" men jag ska ta det

om nån dag.......

kan ju bli lit kul.

Ha det gott !

2009-02-24 @ 19:36:38
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: Annette

hahah svar på 2 var ju bra haha den är förbannats kul dne utmaningen :P



Jepp klart det vart melodifestivalen :P Men lite uppgiven på låtarna idag faktiskt, inget så som föll mig i smak.. Fina låtar o poppiga men nää inte mitt stuk.. Kände att det liksom inte spelade just någon roll vem av dom som gick vidare.



Hade där emot lite mysigt under tiden och käkade smörgåstårta :P DET va INTE fel kan jag lova :P





Ha det gott o sov sött! Kram

2009-03-01 @ 00:40:10
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0