Rapport från en sjukling

Ni får ursäkta min blogg frånvaro men jag har varit däckad i en dunderförkylning som  fortfarande har ett stadigt grepp om mig.
Började killa i näsan och halsen i torsdags när jag var på föreläsning. Fredagen var jag på jobbet men fick käka piller för att klara dagen.
I lördags firade vi Erica som fyllde 14 och skrev på kontraktet till nya bostaden. Ja ni såg rätt....jag ska flytta och bli sambo så nu händer det grejer.
På söndagen blev jag riktigt kass och fick hög feber så det var bara att  stanna hemma på måndagen och jag är hemma än för som sagt är jag inte riktigt bra och jag har fått tillbaka mitt halsont.
Nu är det bara att bädda ner sig igen och vila ut förkylningen men det var attans så segt det va.

Kommentarer
Postat av: Annette

Tro sjutton du blir sjuk om du ska hålla på att kolla sån där skit på Tv:n och jag skulle ju ta det som ett omen hihi Hur mås det idag då? Bättre hoppas jag!!

Krya på dig fröken.



Kram

2009-04-08 @ 12:39:56
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0