Jag har fått heltidsjobb!!!!!

Förra fredagen fick jag en förfrågan om jag kunde tänka mig att jobba 80% på förskolan och 20% på fritids, givetvis så sa jag ja och ska nu börja det nya jobbet den 22:a sept. Denna månad blir ju full av nya kontakter. Jag har ju precis lärt mig namnen på de barn där jag är nu när det blir dags att lära sig nya.
Jag kommer att få köra ca 5 mil om dagen men det är det värt... hellre en heltid och pendling än ett halvtidsjobb.
Det var en stor oro som släppte med detta jobb. Det är lite svårt att få ekonomin att gå i hop med tre barn och fyra katter  och en halvtidslön. 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej!

Grattis till jobbet. Skönt att få heltid igen, hoppas du kommer att trivas?

2008-09-23 @ 13:22:53
URL: http://mindacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0