Minizoo

Nu har särbons äldsta dotter fått hem sin häst som varit utlånad på foder en tid. Så nu har vi två vackra hästar att ta hand om.
Räknar man i hop djuren i min och min särbos familj så har vi ett helt zoo!! Jag har 4 katter och en häst medan min särbo har 3 katter, 2 hundar och en häst. Men det har varit värre! I mitt hem har det funnits sibiriska dvärghamstrar, grön leguan, undelater, kanin, hund och chinchilla.
Både jag och mina barn älskar djur så därför var det jättejobbigt att inse vilka djur jag inte kan ha hos mig( kanin & fåglar).
Är ni nyfikna på häst nummer två???
Här kommer det lite bilder i alla fall.
                                             


Kommentarer
Postat av: Eva

vi älskar oxå djur ! och det är lätt till att det blir för många,fasst just nu har vi BARA en hund

ev är det en till på gång,från Försvarets hundskola

annars har det varit div.

Hur går det me Gnomerna....

Trevlig Helg/ Jämtland

2008-10-10 @ 22:22:02
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hej!

På torsdag slutar jag tidigt ska vi ses då? Jag och Minda skulle kunna komma upp till dig, eller har du nåt annat förslag?

Ha en bra dag!

2008-10-11 @ 12:33:34
URL: http://mindacool.blogg.se/
Postat av: Eva

Tack för grattiset !

Kul att du gillar att sticka "tomtarna" !

det blir lite av en drog,när man stickae en så

har man nästa på gång i skallen ler

2008-10-12 @ 11:05:10
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0